vadbena klop tunturi

Vse več ljudi se namesto za vodene vadbe v športnih centrih odloča za nakup vadbene opreme in pripomočkov ter si prostor za vadbo uredi kar v svoji dnevni sobi ali spalnici. Nakup opreme, naj bosta to tekalna steza ali vadbena klop za trebušnjake in druge vaje, nam omogoča, da ne izgubljamo časa z vožnjo do izbrane športne dvorane ter za svoje zdravje in fizično pripravljenost poskrbimo kar v udobju svojega doma. Lastna oprema vam omogoča tudi, da vadite takrat, kadar vam dež, sneg ali hladne temperature ne omogočajo gibanja v naravi.

Sobno kolo, tekalna steza, vadbena klop za trebušnjake – katero opremo izbrati?

Preden se odločimo za nakup naprave za vadbo, je dobro vedeti, kakšno vrsto vaj si želimo delati in katere mišične skupine krepiti. Eden najbolj uporabnih in priljubljenih pripomočkov za vadbo je nedvomno vsestranska vadbena klop za trebušnjake ter druge vaje za krepitev trebušnih mišic. Prednost tovrstnih klopi je poleg vsestranskosti vaj, ki jih lahko izvajate na njej, zlasti njena priročnost – zložljiva vadbena klop za trebušnjake, ki jo lahko hitro in zlahka zložite ter spravite za omaro, posteljo ali vrata, je tako primerna tudi za tiste, ki v svojem stanovanju ali hiši nimate veliko prostora.

fitnesshop

Vadbena klop za trebušnjake: za začetnike in zahtevnejše športnike

Stabilna in kvalitetna vadbena klop za trebušnjake bo s svojo vsestranskostjo zadovoljila tako tiste, ki ste se vadbe na napravah šele lotili, kot tudi športnike z večjo fizično pripravljenostjo. Prilagodljiva vadbena klop vam z možnostjo nastavitve različnih naklonov namreč omogoča, da sami določate obremenitev trebušnih mišic med vadbo ter na tak način regulirate zahtevnost svojih vaj. Številne klopi za vadbo je mogoče dopolniti z utežmi za roke in noge ter na tak način razširiti razpon vaj, ki jih naprava omogoča, ter klop uporabljati tudi za krepitev mišic rok, nog, hrbta in zadnjice.

tunturi ab20

V tek tudi ob deževnem vremenu

Prednost fitnes naprav je v tem, da se vadbe lahko lotimo tudi ob slabem vremenu, ki ne omogoča sicer zdravega gibanja v naravi. Ljubitelji teka lahko izbirate med raznolikimi tekalnimi stezami ali pa se odločite za steperje ter sobna kolesa. Vaje za moč je namreč dobro kombinirati s kardio vadbo, s katero ne krepimo le mišic, temveč skrbimo tudi za zdravje srca in ožilja. Tekalna steza vam omogoča, da ne glede na letni čas ali vreme vadite v udobju lastnega doma. Izbirate lahko med stezami, ki nudijo različne hitrosti kot tudi naklone ter med treningom spremljajo hitrost vašega teka, pretečeno razdaljo, čas teka ter vaš srčni utrip.

tekalna steza

Adijo zadihanost in zariplost ob hoji po stopnicah

Številne raziskave dokazujejo, da redna telesna dejavnost varuje pred večino kroničnih nenalezljivih bolezni, kot so srčno-žilne bolezni, kapi, visok krvni tlak, sladkorne bolezni, osteoporoza ter rak debelega črevesa in prsi, ugodno pa vpliva tudi na številne, že prisotne dejavnike tveganja ter že razvite bolezni. Telesna vadba krepi obrambne sposobnosti organizma, učinkovita pa je tudi zoper zmanjševanja negativnih učinkov stresa. Zgolj z nekaj urami vadbe tedensko – naj gre za dvigovanje uteži, tek ali hojo – boste že v nekaj tednih ob hoji po stopnicah manj zadihani, izboljšalo pa se bo tudi vaše splošno počutje.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja