ribje olje1.1

V preteklosti so ga starši dajali otrokom, da bi preprečili razvoj raznoraznih bolezni, kot je na primer rahitis. Danes številne znanstvene raziskave potrjujejo, da redno uživanje ribjega olja občutno pomaga pri revmatoidnem artritisu. Gre namreč za esencialne maščobne kisline, ki so sicer nujno potrebne za normalno delovanje celotnega organizma, obenem pa preprečujejo nastanek vnetij. Ker pa jih telo samo ne more proizvesti, je ključnega pomena pravilna prehrana, ki jih vsebuje dovolj.

Za razliko od uživanja v čisti obliki, ki ni ravno najbolj prijetnega okusa, so danes te pomembne maščobne kisline na voljo z  dodatkom prijetnega okusa in vonja, na primer limone. Če želite zaužiti še večjo koncentracijo teh dragocenih esencialnih maščobnih kislin, pa si lahko v spletni trgovini Hiša zdravja naročite prehransko dopolnilo v obliki kapsul, ki vsebujejo Super Omega 3 maščobne kisline: https://www.hisa-zdravja.si/now-super-omega-3-epa-1000-mg-120-mehkih-kapsul/.

omega 3 .ž

Pomemben za normalno delovanje srca in možganov

Ena od zdravstvenih posledic pomanjkanja ključnih esencialnih maščob je pojav srčno-žilnih bolezni. Ravno tako lahko pride do težav z vidom. Če uživate preveč nasičenih maščob, je nujno, da jih čim prej nadomestite z nenasičenimi Super Omega 3 esencialnimi maščobami, saj ohranjajo zdrave praktično vse celične membrane v človeškem telesu, poleg tega pa skrbijo za vzdrževanje normalnih vrednosti holesterola v krvi.

Kot je že znano, jih največ vsebuje prav naravno ribje olje, zato bi morali v prehrano vključiti več lososa, skuš ali sardel. Vendar bi za zadostno tedensko količino morali spraviti vase kar za dva polna krožnika teh rib na teden. Ker pa to ni na voljo vsem zaradi različnih razlogov, kot so na primer ekonomski (vsak si ne more privoščiti redno lososa), ali zdravstveni (vse več ljudi je alergičnih na določene sestavine), ali pa preprosto zato, ker ne jeste mesa, potem je priporočljivo uživanje Super Omega 3 kapsul.

omega 3

Kaj vsebujejo kapsule Super Omega 3 in česa ne smejo vsebovati?

Ključni sta dve prisotni kislini, in sicer eikozapentaenojska ter dokozaheksaenojska kislina, ki jih okrajšano imenujemo EPK in DHK. Priporočljiv dnevni vnos je 250 mg vsake od teh dveh kislin, saj pomembno prispevata k boljšemu delovanju srca. DHK pa je ključnega pomena za ohranjanje dobrega vida ter skrbi za normalno delovanje možganov.

Pri izbiri prehranskih dopolnil pa je treba biti pozoren tudi na prisotnost številnih škodljivih snovi, ki so najpogostejši onesnaževalci. Preveriti je potrebno, da izbrano ribje olje ne vsebuje prevelike količine živega srebra, dioksina ali težkih kovin. Le proizvajalci, ki uporabljajo ustrezno analizno metodo ICP-MS, lahko v izdelku zaznajo že najmanjše količine nečistih snovi, in jih lahko pravočasno izločijo. Kakovostno in varno pridelane Super Omega 3 kapsule ravno tako ne vsebujejo peroksidov kot tudi ne žarkih maščob.

ribje olje1

Za lažje uživanje in manj prebavnih težav

Visoko prečiščeno ribje olje zagotavlja dobro prenašanje po zaužitju, tako da ne prihaja do spahovanja, kot se to rado dogaja pri nekvalitetnih prehranskih dopolnilih. Poleg dodanega okusa limone vsebuje še naravni antioksidant, običajno je to naravni vitamin E, doda pa se lahko tudi rožmarinovo olje. Naloga naravnih antioksidantov je, da preprečijo oksidacijo.

Če vaše telo potrebuje več esencialnih maščobnih kislin, bodo za še lažjo prebavo primernejše mehke kapsule Super Omega 3, v katerih naravno ribje olje na voljo v višji koncentraciji, saj ga je v dveh kapsulah kar za 2000 mg. Ker se mehke kapsule lažje pogoltnejo, ne vznemirijo želodca, in se vam zato po zaužitju ne bo spahovalo po ribah.

ribje olje

Kaj se lahko zgodi v primeru pomanjkanja?

Včasih je za idealno prehrano veljalo, da naj bi se izogibali vsakršnim maščobam, kar so še posebej priporočali tudi športnikom. Vendar se je šele v začetku druge polovice 20. stoletja izkazalo, da nekatera staroselska ljudstva, kot so Inuiti na Grenlandiji, ki se prehranjujejo večinoma z mastno morsko hrano, nimajo toliko težav s srčno-žilnimi boleznimi, kot jih ima preostala Evropa.

Danes za boljšo regeneracijo po zahtevnem treningu nujno potrebujete esencialne maščobne kisline, ki jih vsebuje ribje olje, saj te maščobe zelo vplivajo na samo stanje celic. Po treningu namreč mora slediti počitek in regeneracija, ko telo začne proizvajati nove celice. Če tega ni zmožno, regeneracija ne bo popolna, zato bo telo postajalo šibkejše.

Ob pomanjkanju teh pomembnih maščob se lahko poleg slabšega vida, težav s srcem in ožiljem ter nepopolne regeneracije telesa lahko pojavijo tudi alergije, prihaja do pogostejših simptomov depresije, poveča pa se tudi možnost za razvoj številnih vnetnih procesov v telesu.

pomanjkanje omega 3

Kako pravilno uživati ribje olje?

Za najboljši učinek se priporoča, da dnevno zaužijete dve kapsuli Super Omega 3, ki jih vzamete med obrokom. Eno običajno pakiranje, ki je na voljo v spletni trgovini Hiša zdravja, sicer vsebuje 120 kapsul, kar zadostuje za 60 dni. Za najboljše rezultate pa lahko ob tem jemljete še druga prehranska dopolnila, kot so na primer magnezij, cink ali vitaminski B kompleks, s katerim boste še dodatno poskrbeli za močnejši imunski sistem.

Če imate ribje olje v tekoči obliki, a ga ne želite jesti po žlički, potem ga lahko dodate k jogurtu, smutiju, kosmičem, itd., saj je tudi sicer priporočljivo, da se ga uživa skupaj s hrano, ker je s tem zagotovljena boljša absorpcija.

0 replies

Pusti komentar

Se želiš pridružiti razpravi?
Sodeluj!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja