Če prodajate produkte ali storitve za zdrav način življenja, dobro počutje in zdravo prehranjevanje, tedaj je čas pred in po novem letu v razmiku meseca ali dva idealen za bolj intenzivno oglaševanje na socialnih omrežjih, zato da bi se povezali z novimi strankami in predstavili vašo blagovno znamko.
To je namreč čas, ko potrošniki začno postavljati novoletne obljube. Raziskave so pokazale, da so med najbolj priljubljenimi novoletnimi obljubami prav tiste, ki se tičejo diet za hujšanje, s čimer je povezano zdravo prehranjevanje, in sprememb režima telovadbe, zato tudi članstva v fitnesih skokovito porastejo v januarju in februarju mesecu. Kako torej s Facebook oglasi doseči vaše stare in nove kupce? Tu je nekaj namigov.
Uporabite navdihujoče fotografije in grafike
Zima je nekoliko depresivna, vendar ne, če jo spremenite v sezono motivacije in navdiha. Konec koncev potrošniki ne želijo videti mračnosti, ko se pomikajo po Facebooku. Vi jih morate opomniti in spodbuditi k ukrepanju glede ciljev, ki so si jih zastavili v začetku leta, najsi gre za zdravo prehranjevanje, izgubo kilogramov, boljše počutje itd.
Fotografije in grafike v Facebook oglasih naj kupcem dajejo občutek osebnega pristopa ter elemente, ki krepijo samozavest in navdušenje. Lahko uporabite tudi fotografije in video posnetke resničnih ljudi, ki vaše izdelke uporabljajo v podobnih situacijah.
V zgodbi predstavite ustreznega antagonista
Res je, da kupci želijo dobiti pozitivne občutke, ko vidijo oglas, občasno pa je dobro opozoriti tudi na ovire, ki bi jim lahko preprečile dosego ciljev. Lahko predstavite nekega antagonista, saj ima vsaka dobra zgodba tudi negativca, ki predstavlja ovire, in junaka, ki se s temi izzivi pogumno sooči, premaga stisko in pride na vrh. V primeru novoletne obljube, ki zajema zdravo prehranjevanje, lahko s pomočjo zlikovcev pomagate kupcem, da se držijo svojih odločitev in postanejo bolj zdravi.
- Čas, natrpani urniki, lenoba
- Pomanjkanje znanja o receptih, hranilih, vitaminih in mineralih
- Prigrizki pozno ponoči
- Novoletne zabave polne kaloričnih dobrot in alkoholnih pijač
- Partner, ki se ne želi odreči hitri hrani
Oglasi lahko izobražujejo ali poskrbijo za smeh
Najprej morate občinstvo prepričati, da jim lahko vaš izdelek ali storitev pomaga pri reševanju njihovih težav ali doseganju ciljev. Težava je v tem, da ljudje včasih ne vedo, da potrebujejo vašo rešitev. Včasih sploh ne vedo, da imajo težave!
Vaših Facebook oglasov ni vedno mogoče ustvariti tako, da bodo prikazani na dnu toka ali koncu prodajnega cikla. Namesto tega morajo služiti ljudem na vrhu; tistim, ki samo iščejo izobraževanje ali zabavo, ki se nanaša na zdravje, zdravo prehranjevanje in dobro počutje. Ni pa nujno, da vedo, kaj počne vaš izdelek ali zakaj bi ga morali uporabljati.
Ti oglasi v vrhu toka bi se morali osredotočiti na izobraževanje potrošnikov ali pa jih na nek način razveseliti. Ali bi morali občinstvu pomagati, da odide z novimi informacijami, ali pa jih nasmejati.
Ponudite neko vrednost v zamenjavo za elektronski poštni naslov
Nov oglas na Facebooku je super za promocijo vašega podjetja, izdelkov ali storitev, vendar to še ne zagotavlja, da boste prepričali vsako osebo, ki vidi sponzorirano objavo v svojih novicah. Večina ljudi potrebuje več informacij, več časa in vzpostavljeno zaupanje, preden se končno odločijo za nakup v vaši trgovini.
Morda bi bilo koristno, če sprožite Facebook kampanjo, ki se osredotoča na zajem e-poštnih naslovov zainteresiranih, ki naletijo na vaš oglas. Izdelava e-poštnega seznama vam bo omogočila, da še naprej vzpostavljate in negujete odnose z ljudmi, za katere želite, da kupujejo pri vas.
Vendar, če želite nekoga prepričati, da vam da e-poštni naslov na Facebooku, morate v zameno ponuditi nekaj prepričljivega in dragocenega, kot je na primer brezplačen prenos virov za zdravo prehranjevanje v obliki e-knjig, receptov, preglednic za načrtovanje obrokov in drugo. Lahko ponudite tudi novoletni kupon ali promocijsko kodo, ki je namenjena samo e-poštnim naročnikom.
Izkoristite moč Facebooka s pomočjo strokovnjakov
Vedno več podjetij uporablja Facebook za oglaševanje izdelkov in storitev. Nič drugače ni z blagovnimi znamkami, ki ponujajo proizvode za zdravo prehranjevanje, dobro počutje, wellness in drugo. Smisel oglaševanja na Facebooku je v tem, da izkoristite vse njegove funkcije, zato da bi lahko dosegli čim več potencialnih kupcev.
Pri tem pa vam lahko pomagamo mi. Facebook oglaševanje prilagodimo vaši ciljni publiki, zasnujemo kampanjo glede na vaš proračun ter s promoviranimi objavami ciljamo na čim večji doseg občinstva. Hkrati ves čas spremljamo analitiko in na podlagi podatkov o nakupnih poteh uporabnikov prilagajmo strategije.
Pusti komentar
Se želiš pridružiti razpravi?Sodeluj!