Digitalni marketing je široko področje, na katerem v zadnjem času vedno večjo veljavo dobivajo družbena omrežja. Vsako družbeno omrežje ima svoje zakonitosti in pravila, ki jih je za učinkovito rabo in rezultate potrebno poznati. V kolikor v vašem podjetju delate z družbenimi omrežji ali menite, da bi jih morali bolje poznati, so pri Openit za vas pripravili različna izobraževanja. Tako je Linkedin delavnica namenjena predvsem podjetnikom, marketingašem in kadrovnikom, medtem ko je Facebook in Instagram seminar bolj usmerjen za vsebinske ustvarjalce in prodajalce. Izobraževanja so zastavljena kot nekajuro izobraževanje v živo, za vse zasedene je pa na voljo tudi online instagram seminar.
Je uporaba facebooka sploh še smiselna?
Nekdaj je veljal rek “če te ni na facebooku, ne obstajaš”. Ob porastu številnih družbenih omrežij temu morda ni več tako, je pa vseeno še vedno družbeno omrežje z največ uporabniki, uspehe pa dosega tudi na področju prodaje. V zadnjem času je močno izpopolnil svojo platformo in jo naredil za učinkovit kanal za generiranje prodaje, zato je kot podjetje ali znamka vsekakor dobro, če ste prisotni na njem. V kolikor želite bolje spoznati delovanje te platforme in se postaviti na digitalni zemljevid, vabljeni na facebook in instagram seminar.
Na njem boste izvedeli zakonitosti delovanja, kako pripraviti objave, kako povečati odzivnost sledilcev, kako upravljati s podatki in povečati prodajo. Seveda boste dobili tudi praktične nasvete in trike za uporabo, z veseljem pa bodo strokovnjaki odgovorili na vaša vprašanja in dileme. Sprehodili se bomo skozi orodja za pripravo objav in oglasov, pogledali, kako pripraviti objavo, ki dosega rezultate, spoznali, kdo so vaši sledilci in vas naučili, kako jih spremeniti v potrošnike.
Linkedin delavnica za podjetniške navdušence
Se ukvarjate s prodajo ali trženjem, iščete zaposlitev ali nove kadre ali vas le zanimajo aktualne novice iz sveta podjetništva? Potem je Linkedin delavnica odlična priložnost, da se bolje spoznate s tem družbenim omrežjem, ki ga uporablja skoraj vsak podjetnik. S preko 675 milijoni uporabnikov in več kot 300 milijoni profilov podjetij predstavlja največje poslovno družbeno omrežje. Med slovenskimi uporabniki ima platforma še precej potenciala, ki ga v pravi kombinaciji s drugimi marketinškimi prijemi lahko s pridom izkoristite.
Linkedin delavnica je zastavljena tako, da boste na njej spoznali pomen in bistvo tega družbenega omrežja, kako deluje ter kako ga učinkovito uporabljati. Namenjena je predvsem tistim, ki so v podjetjih odgovorni za iskanje novih prodajnih priložnosti, vodstvenim kadrom, odgovornim za negovanje obstoječih strank ter tistim, ki iščejo nove kadre.
Linkedin delavnica je sestavljena iz večih sklopov. Na začetku se boste seznanili z osnovami in optimizacijo profila. V drugem delu se bo izobraževanje usmerilo v prodajo – kakšne so primerne vsebine, kako deluje algoritem, kako iskati ciljne skupine in navezovati stike ipd. Izvedeli boste tudi, kaj je lead generation in kakšne so B2B in B2C zakonitosti komuniciranja na tem omrežju. Linkedin delavnica se bo zaključila z delom na praktičnih primerih, z razkrivanjem uporabnih trikov in nasvetov ter z odgovarjanjem na vaša vprašanja.
Praktična Linkedin delavnica vam bo pomagala, povezati družbeno omrežje z vsebinskim marketingom ter posledično zagotovila učinkovito prodajno orodje. Edini pogoj, ki ga ima Linkedin delavnica, je ta, da že imate svoj profil na tem omrežju in da poznate osnovni princip delovanja.
Za vse zasedene je na voljo tudi online instagram seminar
Vam delo z družbenimi omrežji jemlje veliko časa, uspehi pa niso to, kar bi pričakovali? Potem je morda čas, da obiščete instagram seminar. Na njem boste izvedeli vse, kako platforma deluje, kakšen je njen namen in od česa je odvisno prikazovanje vaših objav sledilcem. Na primerih dobrih praks boste spoznali, katere vsebine delujejo najbolje, pomagali pa vam bodo tudi s postavljanjem dolgoročne strategije in učinkovitejšega upravljanja. Skupaj bomo pripravili primer kakovostne objave ter pogledli, kako pripraviti uredniški načrt.
Ta instagram seminar je namenjen vsem posameznikom, ki želijo učinkoviteje izkoristiti ta kanal, pridobiti nove stranke in povečati promet na spletni strani. Največkrat se ga udeležijo skrbniki družbenih omrežij, delavci v marketingu in vplivnežem. Ker je delo z družbenimi omrežji precej dinamično, je izobraževanje pripravljeno kot spletni webinar, ki traja 2 uri. Seveda se ves instagram seminar snema, tako da po njem prejmete posnetek, ki ga lahko uporabite pri nadaljnjem delu.
Zakaj bi se morali udeležiti tovrstnih izobraževanj?
Znanja ni nikoli preveč, sploh pa ne na področjih, ki se spreminjajo iz dneva v dan. In digitalni marketing oz. družbena omrežja so definitivno eno izmed teh. Vsak dan smo priča spremembam in novostim, njihovo redno spremljanje lahko vzame veliko časa, eksperimentiranje brez pravega znanja pa tudi denarja. Zato so tovrstna izobraževanja odlična za prejemanje znanja in izkušenj iz prve roke. Na Openit poslovnih izobraževanjih ne samo, da prejmete praktično znanje s strani izkušenih in usposobljenih strokovnjakov, s tovrstnimi izobraževanji boste ostali v koraku s časom. Seveda pa so vam na voljo tudi z odgovori na konkretna vprašanja, ki pestijo marsikaterega zaposlenega v marketingu.
Pusti komentar
Se želiš pridružiti razpravi?Sodeluj!