pisarna orepma

Pisalne mize in stoli niso samo pomembni pohištveni elementi, ki sestavljajo oblikovalsko shemo vsake pisarne, temveč so zaslužni za ustvarjanje dobrega delovnega okolje za zaposlene. Zadnjih nekaj let zaposlovalci, pa tudi zakonske direktive s področja varnosti pri delu, vse večji poudarek dajejo tudi ergonomiji. Ko opremljamo pisarno ali delovni prostor doma, je zato poleg estetike potrebno upoštevati nekaj pomembnih ergonomskih pravil in načel za ustvarjanje čimbolj prijetnega in produktivnega delovnega okolja.

pisarniške mize salon pohištva

S pomočjo ustreznega načrtovanja pisarniškega pohištva, razporeditve in svetlobe se uspešno preprečuje nastanek poškodb zaradi rigidnih in ponavljajočih se gibov. Ista načela veljajo tudi takrat, ko se izbirajo direktorski pisarniški stoli pa tudi pisalne mize, kot jih lahko vidite na spletni strani podjetja Salon pohištva na naslednji povezavi: https://www.salonpohistva.si/pisalne-mize. Predlagamo pa, da si ogledate njihovo celotno ponudbo na tej spletni strani, res je mamljiva.

Pisarniški stoli: katere so najpomembnejše lastnosti?

Kakovostni so sestavljeni iz več delov, tisti najboljši primerki imajo tudi nekaj več kot sto gradnikov. Le-ti so med seboj harmonično usklajeni in ustvarjajo trdno ledveno oporo za hrbtenico ter ustvarjajo stabilno delovno okolje. Obenem mora zaposleni imeti možnost, da si nastavitve povsem prilagodi svoji telesni konstituciji in višini, zato mora biti sedišče nastavljivo tako po globini kot tudi nagibu.

Nekatere premium izdelčne različice imajo še dodatno definirano medenično oporo ter strateško umeščene mikro vzmeti, ki izboljšujejo krvni obtok. Stranska opora omogoča, da se po določenem času zaposleni lahko udobno zlekne v »lebdeči« položaj in na ta način sprošča pritisk v spodjem delu hrbtenice. Visoka stopnja komforta je zato tista prvina, ki naj diktira izbiro pisarniškega pohištva. Vseeno velja omeniti, da sedišče ne sme biti premehko, saj bo na ta način učinkovitost zaposlenih zmanjšana.

pisarniški stoli

Pred nakupom preverite naslednje lastnosti:

Ledvena opora: kakovostna sedišča so oblikovana tako, da sledijo krivulji hrbtenice. Na ta način sta ledveni in hrbtni del skozi celotno trajanje sedenja razbremenjena pritiska, ki je sicer prisoten v naravnem sedečem položaju brez opore. Dobro je, da ima tak izdelek možnost nastavitve opore, višine in nagiba. Kronične bolečine v hrbtu, kot je išias, velikokrat nastanejo postopoma in jih je kasneje težko popolnoma odpraviti, zato je pravilna izbira sedišča še kako pomembna.

Prilagodljivost naklona, globine in višine sedišča: nekateri strokovnjaki pravijo, da ima zares dober stol vsaj 15 ̶ 20 različnih možnosti prilagoditev. To vključuje tudi fleksibilnost naslonjal, ki nudijo oporo rokam. Če povzamemo, je glavna naloga sedišča vzdrževanje naravne pozicije hrbtenice, pri čemer so noge trdno na tleh, roke pa so v komolcu sproščeno skrčene.

Material: prevleka mora prepuščati dovolj zraka za prijetno sedenje v pisarni tudi v bolj vročih dneh, hkrati pa mora biti blago dovolj trpežno in raztegljivo. Sedišče mora biti obloženo s srednje trdo blazino, ki omogoča udobno sedenje skozi celotno trajanje delovnega dne. Akrilna vlakna so najpogostejši gradniki, na drugi strani izdelki iz usnja izgubljajo svojo veljavo, a so še vedno priljubljena izbira v formalnih pisarniških okoljih, kot je odvetniška pisarna.

Prilagodljivost: najboljši primerki so sestavljeni iz več delov, ki delujejo sinhrono in se skupaj s sedečo osebo, lahkotno premikajo na različne dele mize ali pisarne. Če je delo v pisarni izrazito dinamično, je priporočljivo izbrati izdelke z integriranimi kolesi. Direktorski pisarniški stoli so lahko tudi brez koles, kar daje vtis še profesionalnosti.

Ne pozabite na pisalne mize!

Pisalne mize, so namenjene shranjevanju in organizaciji pisarniških pripomočkov. Nuditi morajo zadostno podporo rokam ter zagotavljati dovolj prostora za delovne pripomočke, kot je računalnik. Pred nakupom najprej določite, kakšno velikost potrebujete. V pisarnah so po navadi širše, saj ustvarjajo prostor za računalnik, miško in ostale elemente. Pri delu za računalnikom je potrebno imeti pogled usmerjen čimbolj naravnost, v nasprotnem primeru so vratna vretenca zaradi stalnega gledanja navzdol preveč obremenjena.

salon pohištva miza

Neprilagojena drža povzroča glavobole in zmanjšuje storilnost. Povprečna višina pisalne mize je zato 80 cm. Pazite tudi, da bo imela dovolj odlagalne površine, kamor boste lahko udobno razporedili računalniško opremo in pisarniško gradivo. Dodatno lahko v pisarno dodate predalnike in omare, kamor bodo zaposleni odlagali dokumentacijo in na ta način vzdrževali boljšo organizacijo delovnega prostora.

Udoben prestol tudi za direktorja

Direktorski pisarniški stoli so po navadi nekoliko višji ter bolj izstopajoči. Pestra izbira stolov za direktorje, kot jih nudi Salon pohištva, bo zadovoljil tudi najbolj zahtevne stranke. Elegantni direktorski pisarniški stoli se ponašajo s številnimi funkcijami, kar omogoča še več udobja med sedenjem.

direktorski stol

Upogljiva lupina ima na občutljivih ledenih predelih še dodatno ojačano oporo, ki vas med sedenjem prisili k pravilni drži. Na voljo je več variacij izdelkov, za bolj formalno pisarniško okolje, lahko izberete oblazinjeno ali usnjeno različico. S svojo robustnostjo bodo lepo povezali prostor ter mu dodali strokovno noto. Večstopenjski nagibni mehanizem skrbi za to, da si lahko sedeči položaj povsem prilagodite svojim željam in potrebam.

Salon pohištva nudi vse, kar potrebujete za celostno opremo pisarne

Investicija v vaše zaposlene se vsekakor izplača. Z zagotovitvijo dobrih delovnih pogojev se bo zmanjšala bolnišniška odsotnost, vaši sodelavci pa bodo pri svoje delu bolj učinkoviti. Pred nakupom vam priporočamo, da za mnenje povprašate tudi svoje zaposlene. Danes sicer obstaja vrsta ponudnikov, ki bodo namesto vas naredili analizo prostora in vam priporočili primerno pisarniško opremo, kar izbiro vsekakor olajša.

Delovno mesto mora biti prilagojeno telesu delavca, ta med sedenjem ne sme naprezati mišic ali sklepov. Prav tako mora delo potekati v nevtralnem položaju, vsi pripomočki pa morajo biti na dosegu roke, pri čemer pomembno vlogo igra pravilna višina mize. Navsezadnje morate kot lastnik ali direktor podjetja čutiti odgovornost do zdravja svojih zaposlenih, zato vam tovrstni finančni izdatki ne smejo predstavljati stroška, ampak dolgoročno investicijo.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja