Kljub vedno večji digitalizaciji se podjetja in organizacije še vedno v veliki meri zanašajo na fizično dokumentacijo. Ker je nakup profesionalne naprave velikokrat velik strošek, se številna podjetja raje odločajo za najem tiskalnikov. Kakšne prednosti ima najem printerjev in ali je ta možnost primerna tudi za vaše podjetje, preberite v nadaljevanju. Poleg tega je v digitalni dobi tudi ključno varovanje podatkov. Tudi printerji so postali kompleksne naprave, ki obdelujejo in shranjujejo podatke, zato se lahko zgodi, da preko tega kdo dostopa do zaupnih informacij vašega podjetja. Zato je poleg tega ključno poskrbeti tudi za izvajanje varnostnih ukrepov, ki vam jih zagotavlja sistemska rešitev MyQ Kyocera, ki ga nudi tudi podjetje Anderwald.
Kdaj je smiseln najem tiskalnikov?
Za vsa podjetja, ki želijo prilagodljivo in stroškovno učinkovito rešitev z vključenim vzdrževanjem in dostopom do najnovejše tehnologije, je najem tiskalnikov smiselna izbira, ne glede na velikost. Majhno ali srednje veliko podjetje ne potrebujete stalnega dostopa do vrhunskega tiskalniškega opreme, z izposojo pa se izognete visokim začetnim stroškom nakupa in vzdrževanja. Tudi če vaše podjetje ali organizacija opravlja projektno ali sezonsko delo, kjer je določenem obdobju potreba po večjem obsegu printanja, je najem tiskalnikov smiselna rešitev. Izposoja je smiselna tudi za vsa podjetja, ki sledijo koraku časa. Namreč, tehnologija se vseskozi razvija, izposoja pa je najboljša možnost za podjetja, ki želijo vedno uporabljati najnovejšo opremo in ko ta zastara, jo preprosto in brez dodatnih stroškov zamenjate s sodobnejšo.
Prednosti, ki jih ima najem printerjev
Tako kot večina stvari dandanes prehaja na naročniški sistem, tudi najem tiskalnikov ni izjema. Prednosti tovrstnega sistema so številni:
- nizki začetni stroški: izogib visokim začetnim stroškom nakupa je največja prednost izposoje. Namesto tega plačujete mesečno ali letno naročnino, kar je velikokrat ugodnejša rešitev za proračun podjetja.
- v ceno je vključeno vzdrževanje: večina ponudnikov vključuje tudi vzdrževanje opreme. To pomeni, da se vam ni treba ukvarjati z morebitnimi težavami ali popravili.
- dostop do najnovejše tehnologije: z izposojo boste vedno imeli dostop do najnovejše tehnologije, kar predstavlja konkurenčnost na trgu.
- prilagodljivost: z modelom izposoje lahko enostavno prilagajate rešitev svojim potrebam. Če se potreba poveča, lahko enostavno in hitro nadgradite opremo, zamenjate napravo z zmogljivejšo ali dodate več naprav.
- manj skrbi: z izposojo se izognete skrbem glede lastništva in vzdrževanja multifunkcijskih naprav.
Kako izbrati, katera naprava je prava za vaše potrebe?
Pravi model multifunkcijskih naprav za vaše podjetje je odvisno od večih dejavnikov: vaših poslovnih zahtev, dolgoročnih stroškov,storitve podpore, pomoči, servisa, popravil ipd., enostavnosti uporabe in preproste integracije v vaš sistem dela, od uporabniške izkušnje, priporočila, vpliva na okolje ipd. Ko se odločate za najem tiskalnikov se je najbolje obrniti na ponudnike, ki vam bodo glede na vaše potrebe našli najboljšo možno rešitev.
Optimizacija dela z MyQ Kyocera sistemom
MyQ Kyocera je izjemna rešitev za upravljanje, ki ponuja širok nabor funkcij za učinkovito obvladovanje različnih nalog, kot so obračunavanje, varovanje kopirnih aktivnosti, nadzor naprav prek spleta, upravljanje skeniranja, kreditno obračunavanje in priprava grafičnih poročil. MyQ Kyocera je tudi edina rešitev na trgu z vgrajenim servisnim modulom. Podrobne informacije najdete na spletni strani Anderwald.
Prednosti sistema za upravljanje
Sistem je pripravljen za uporabo v večnamenskih napravah Kyocera, njegove prednosti so:
- zmanjšanje energije in porabe papirja: s pomočjo tonerjev za daljše obdobje, varčevanjem z energijo in papirjem ipd.,
- varovanje podatkov: rešitev šifrira celotno komunikacijo med uporabnikom, strežnikom in printerjem ter sistemsko zbirko podatkov,
- digitalizacija in avtomatizacija: digitalno obdelovanje računov, naročil ali proizvodnih sistemov s pomočjo optičnega prebiranja,
- učinkovitost in produktivnost,
- možnost opravljanja pri hibridnem delu: dokumente je mogoče skenirati oblak, upravljanje in tiskanje pa je mogoče tudi preko različnih naprav, tudi mobilnih.
Osnovne funkcije sistema
Rešitev MyQ Kyocera vam nudi opravljanje kopiranja, neposrednega printanja, varnega kopiranja in skeniranje.
- Kopiranje: naprava ima vstavljeno blokado nadzornega panela in onemogočanje delovanja brez prepoznave uporabnika. Po prijavi v sistem ta število narejenih kopij beleži na njegovem računu, kar omogoča enostavnejše sledenje.
- Neposredno tiskanje: uporabnik lahko dokumente tudi neposredno pošlje na napravo, kjer sistem navodilo obdela in število izvrženih strani doda na uporabniški račun. Ta funkcija se največkrat uporablja za nadzor količine izpisa.
- Varno printanje: pri varnem načinu uporabnik pošlje navodila napravi, ta jih obdela in shrani na strežniku vse dokler se ne zahteva izpis.
- Upravljanje skeniranja: skenirani dokumenti se shranijo v uporabnikovo mapo ali se pošljejo direktno na e-mail naslov uporabnika, kar pomeni, da ni treba vsakič znova nastavljati poti do dokumentov.
Zakaj ga potrebujemo?
Če želite poenostaviti delo, preprečiti uhajanje podatkov, se znebiti nepotrebnih stroškov in zmanjšati količino odpadkov, je MyQ Kyocera odlična rešitev za vaše podjetje. Ena sama in preprosta rešitev vam omogoča nadzor nad upravljanjem in uporabo, stroški in varnostjo. Podrobno poročanje zagotavlja podatke, s katerimi se naprave uporabljajo čim bolj učinkovito, medtem ko enostavni nadzorni paneli pomagajo vašim administratorjem ugotoviti, kdo ga uporablja največ in po kakšni ceni. Če pri svojem delu operirate z zaupnimi podatki, s MyQ Kyocera ti ostanejo varni, saj naprava deluje le ob preverjanju identitete.
Pusti komentar
Se želiš pridružiti razpravi?Sodeluj!